Dwa tygodnie temu świat oficjalnie dowiedział się o produkcji gry Diablo IV. Klimatyczny zwiastun, niemal półgodzinna wersja demonstracyjna i liczne wypowiedzi twórców stanowiły odpowiedź na wiele pytań i obaw graczy, ale wydaje się, że wygenerowały przy tym masę kolejnych. Jednym z najczęściej przewijających się na forach wątków związanych z Diablo IV jest system łupów i wyposażenia. Gracze mają wiele obaw o jego prawidłowe działanie, ale jak się okazuje, nie są jedyni — w najnowszym wpisie na blogu Diablo, reżyser czwartej odsłony, Luis Barriga, zapewnił, że Blizzard także zamierza dołożyć wszelkich starań, by wspólnie wypracowane z fanami rozwiązanie było satysfakcjonujące dla wszystkich.
Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że twórcy zamierzają przeczytać dosłownie każdą wypowiedź związaną z
Diablo IV, jaka pojawi się na oficjalnych forach i grupach dyskusyjnych, więc jeśli macie zamiar przekazać coś deweloperom, to warto skorzystać z oficjalnych kanałów. Obok tego Barriga zapewnia, że produkcja
Diablo IV będzie przebiegać w sposób możliwie transparentny, a na kolejne wieści związane z grą wcale nie będziemy czekać do kolejnego BlizzConu. Jeszcze w lutym
Blizzard opublikuje sporą aktualizację dotyczącą kolejnego etapu prac nad nowym
Diablo, a podobne raporty będą pojawiać się co kwartał. Do tego możemy doliczyć liczne pomniejsze komunikaty twórców, a nadchodzący będzie zaadresowany właśnie do wszystkich, którzy łamią sobie głowę nad systemem łupów w
Diablo IV.
Barriga zdradził, że twórcy byli dosłownie powaleni pozytywnym odbiorem nowego
Diablo. Teraz przyszła pora, by wszystkie pracujące nad grą zespoły podsumowały swoje wrażenia z BlizzConu, wyciągnęły stosowne wnioski, a już niebawem główny projektant rozgrywki, David Kim, pojawi się z wyjaśnieniami dotyczącymi kilku najbardziej palących kwestii i odpowiedziami na liczne pytania zadawane przez fanów.
Źródło:
"LM" - gram.pl
|
Klemens
|
2019-11-14 08:08:12
|
|